بیاموزید که گاهی هم نه بگویید وزنتان را هر دقیقه دوست داشته باشی

بیاموزید که گاهی هم نه بگویید ...

وقتی که شما نه می گویید و پاسخ منفی می دهید، همچون راوانا می شوید. صحنه ای از دادگاه راوانا را به خاطر آورید که هیچ کس نتوانست او را از آنچه که می خواست انجام دهد، باز دارد و ار تصمیمش منصرف کند.

در چنان موقعیت هایی همچون صخره ای محکم باشید. و اگر همیشه استوار و ثابت قدم باشید، سرمایه گذاری دراز مدتی انجام داده اید و به همه از جمله همسرتان ثابت می کنید که چگونه مرد و شوهری هستید.

به عبارت دیگر به خاطر شاه بجنگید و سربازانتان را فدا کنید. این یک منطق ساده است.

در خاتمه مایلم بگویم که اگر روزی مردی ثروتمند همچون راکفلر یا فورد شوم، مؤسسه ای تأسیس خواهم کرد که تنها هدف آن این خواهد بود که تحقیقاتی در مورد اینکه چگونه می توان همسرتان را از آنچه که هست شادتر و خشنود تر نمود، انجام دهد.

عشق و علاقه تان را به او نشان دهید! به او بگویید که دوستش دارید!



آقایان : بیاموزید تا زنتان را هر دقیقه دوست داشته باشید...

اگر شما خواهان زندگی سعادتمندانه و شادی هستید، بیاموزید تا زنتان را هر دقیقه دوست داشته باشید! و عشق و علاقه تان را به او نشان دهید!

به بگویید که دوستش دارید! به مادر او هم بگویید که دخترش را دوست دارید!

به خاطر داشته باشید عشق و علاقه در یک خانه تا زمانی می تواند تداوم داشته باشد که شوهر آن خانه، هم چنان به اعمال و رفتار محبت آمیز و عاشقانه ای که در دوران نامزدی و روزهای اول آشنایی، در قبال همسرش داشت، ادامه دهد و زن نیز با وقار و عشق این رفتار و اعمال او را تأیید کند و بپذیرد.